dinsdag 12 januari 2010

zou jij dit kunnen?

Bij mij op de groep is een collega die werkt op dezelfde groep waar haar kindje zit. (babygroep).. en mijn andere collega is zwanger en die laat haar kindje ook op het zelfde kinderdagverblijf komen.
Aan de ene kant denk ik van nee, is voor mij zelf niet goed want ik zou de hele tijd mijn eigen kind in de gaten houden. Aan de andere kant je hebt wel elke minuut van de dag je eigen kind bij je, je ziet alles, je weet alles en krijgt alles mee.
hoe denken jullie hier over?

1 opmerking:

Noëmie zei

Bij mij op het kdv is er ook een leidster die haar kind op hetzelfde kdv heeft maar het kind zit bij mij in de groep en de leidster op een andere groep. Mij lijkt het persoonlijk erg lastig, als ik zie hoe het kindje soms begint te huilen omdat hij zijn moeder zit rondlopen. Ze komt dan even snel een knuffel brengen en zegt dan dat ze moet werken en het heel gezellig is in de groep waar ik zit. Dit helpt wel bij het kindje maar begint wel soms weer opnieuw met huilen..
De andere leidster (die bij mij op de groep zit) doet het kind in haar eigen woonplaats op het kdv en niet waar ze zelf werkt.